lt| en
lt| en

Susisiekite

Iškilus klausimams rekomenduojame susipažinti su “Nepatogaus kino” D.U.K.  Jeigu nerandate atsakymo į jums rūpimus klausimus – spauskite ant rožinio burbuliuko, esančio puslapio apačioje, dešinėje pusėje arba rašykite pagalba@nepatoguskinas.lt. Mūsų komanda jums padės!

ŽIŪRINTIEMS FILMUS NAMUOSE:
Ką daryti, jei patiriu techninius nesklandumus?
– Jeigu naudojate bevielį internetą, pabandykite prieiti arčiau maršrutizatorius, ar jį perkrauti.
– Pabandykite atsinaujinti savo naršyklę ar prie peržiūros jungtis per kitą naršyklę (grotuvas neveikia išmaniųjų televizorių naršyklėse, jeigu norite filmą žiūrėti per televizorių, prijunkte jį prie kompiuterio/telefono HDMI kabeliu arba per ChromeCast).

Kaip žiūrėti filmus virtualioje kino salėje?
Prisijunkite prie virtualios kino salės ir spauskite PLAY. Filmo grotuvo apačioje galėsite pasirinkti norimus subtitrus.

Kodėl filmo peržiūros metu, ekrano viršuje, matau kodą? Ar galima šį kodą panaikinti?
Šis kodas yra uždėtas siekiant išvengti nelegalaus filmo kopijavimo. Deja, šio kodo panaikinti nėra įmanoma.

Per kokius įrenginius/naršykles galima žiūrėti filmus?
Kompiuterius su Windows 7 ar Mac OSX 10.12, bei vėlesnėmis šių operacinių sistemų versijomis.
– Naudojantis Windows operacine sistema filmus galite žiūrėti per Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Opera naršyklės.
– Naudojantis Mac operacine sistema filmus galite žiūrėti per Google Chrome, Firefox, Safari, or Opera naršykles (nerekomenduojame naudotis Internet Explorer naršykle, nes ji nebėra atnaujinama).

Telefonus ir planšetes:
– Android įrenginiuose naudojantis Google Chrome naršykle,
– Mac įrenginiuose – Safari naršykle.

Filmus per televizorių ar projektorių galite žiūrėti juos prijungę prie minėtų įrenginių naudojantis HDMI kabeliu.

Kokios spartos interneto turėčiau turėti, kad galėčiau žiūrėti filmus?
Rekomenduojamas greitis – 7-10 Mbps.

Kada galiu žiūrėti filmus?
– Virtualioje kino salėje filmus galite žiūrėti jums patogiu laiku iki ant virtualaus kino bilieto nurodytos datos. Pradėjus žiūrėti filmą, turėsite 48 valandas per kurias galėsite pabaigti filmo peržiūrą (laikas skaičiuojasi nuo pirmojo mygtuko PLAY paspaudimo).

Ar galiu filmus atsisiųsti?
Deja, ne.

Kaip įjungti subtitrus?
Grotuvo apačioje dešinėje pusėje rasite subtitrų ikonėlę, ant kurios paspaudę galėsite išsirinkti subtitrus. Visi filmai pasileidžia automatiškai su lietuviškais subtitrais.

Kokia yra transliuojamų filmų vaizdo kokybė?
Visi filmai yra paruošti žiūrėti HD (1080p) kokybe, tačiau, grotuvas prisitaiko prie jūsų interneto ryšio spartos ir pagal jį parenka rodomo filmo kokybę, tam kad peržiūra vyktų be trikdžių.

Ką daryti jeigu pirkau bilietą telefonu ir nepavyksta jo parsisiųsti?
– Jeigu matote savo bilietą su kodu bei nuoroda į filmo peržiūrą ir jums tiesiog nepavyksta bilieto atsisiųsti ar kitaip išsaugoti telefone, nufotografuokite / užsirašykite nurodytą kodą ARBA nuorodą. Turint kodą arba nuorodą, galėsite prisijungti prie filmo peržiūros.
– Jeigu įsigijus bilietą, jums nepavyko atidaryti nusipirkto bilieto ir neturėjote galimybių jo atsisiųsti, susisiekite su mumis. Greičiausias būdas tai padaryti – paspaudus ant rožinės spalvos burbiliuko dešiniame mūsų svetainės (www.nepatoguskinas.lt) lange. Mes  informuosime jus, kokie yra jūsų prisijungimo prie filmo peržiūros duomenys.

Ką daryti jeigu po apmokėjimo manęs negrąžino į Nepatogaus Kino puslapį?
Susisiekite su mumis. Greičiausias būdas tai padaryti – paspaudus ant rožinės spalvos burbiliuko dešiniame mūsų svetainės (www.nepatoguskinas.lt) lange. Mes informuosime jus, kokie yra jūsų prisijungimo prie filmo peržiūros duomenys.